söndag 5 maj 2013

händelsesrik helg.....

började lördagen på bästa sätt.....det var dags för loppis här i byn igen....och jag var fortfarande på jakt efter träljusstakar.....och vad hittade jag....
 jo massar av trästakar.....blev glad i hjärtat....för dom hade plockats fram lite speciellt till mej....Tack söta du.....
 jag passade på att måla i det fina vädret.....medans övriga familjen jobbade......
jag blev hämtad och vi åkte på vår årliga träff med mostrar och deras döttrar....
 och vägen dit är ju tagen ur en film....lite Bullerbyn.....
 och här är vi ....denna gång var vi allihopa......
 och här blev visst även jag med på kortet.....trevlig gäng.....och som vanligt så blir det promenad....
 i naturen.....med tipspromenad......
  det finns mycket att studera.....eller så behövde som vila lite.....
när vi kom upp till toppen så fick vi en liten belöning.....fler frågor och sedan fick vi leta efter paket som var gömda lite under stenar och stubbar......
 och så här kan det se ut i skogen när 9 damer är ute och slår runt i skogen.....men vi plockade med oss allt......
 och begav oss hemåt igen.....
 Jag tackar Bettan, Catarina och Mona för en trevlig kväll......jag var inte med så länge.....utan jag blev hämtad.....
 och anlände till nästa fest.....där det stod GP (och GT) på schemat....men konstigt nog så körde dom inte riktigt som vi hade tänkt oss denna gång......
 men sällskapet var trevligt och utsikten fin.....och då spelar det ju det andra inte så stor roll....eller....
 dagen i dag har jag tillbringat sittandes i denna stol en del......lyssnat på bok och vaknat av att jag snarkat......
 har även varit i mitt leke.....lite nya ideer igen.....och även slutfört en del med träsljusstakarna.....
och sällskapet idag var också helt ok.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar