torsdag 18 april 2013

humörsvägningar......

för att lätta upp humöret idag (det är inte möjligtvis någon som behöver eller vet någon som behöver anställa någon på ca 20 timmar per vecka, om det är så så kontakta gärna mej) så hämtade jag MammaMia och vi åkte en sväng....
 på loppis....vi var på jakt efter olika formar att gjuta i....vi ska gjuta betong nästa lördag och då bevhövs det lite olika formar....men vi hittade tyvärr inget.....har även ett litet nytt projekt på gång så jag var även på jakt efter träljusstakar....men dom hade haft massor men slängt  dom....igår....typiskt....men dom skulle kolla om dom kunde hitta dom så skulle dom spara dom till mej....mycket snällt.....så om du har några på lager hemma hos dej som du inte vill ha....så vet du var jag bor.....
humöret steg....med loppisbesök och Miasällskap.....
 så jag åkte hem och gjorde färdigt ....bland annat denna magnettavla.....
stod en kasse med flaskor på golvet i  leket och skramlade....så istället för att flytta runt på kassen så  dekorerade jag även flera flaskor till min saft......
 spets och rosor.....
söta Tilda och lite lite skyltar......
 nu börjar lagret fyllas på med fina flaskor....men flera behövs.....
 planterade ju pelargonier för lite sedan som jag fått av Ingeborg....dom växer så det knakar....
 blommar redan också.....ska klippa ner dom så jag får flera plantor så dom blir knubbigare och täta.....
blomman tog jag ner till köket så vi kan njuta av den.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar