söndag 21 april 2013

ännu en bra helg....

ifredag cyklade jag till mitt första ställe och möttes av detta......
 solen var på väg upp.....och det såg ut att bli en kanondag......kunde inte låta bli att stanna på väg till mitt andra ställe.....
 och ta några kort där också....det klittrade och pärlade så fint i isen....den sista cykelturen för dagen var till ett av mina favoritställen.....
 till öa....och där serverades detta goda......vi tackar och bockar för en trevlig kväll som övergick till natt innan vi trampade hemåt.....
 vi vakande till detta underbara....var hemma och fnölade lite....och invigde....
 groggverandan för i år...torkade av möblerna och plockade lite ........
blåa sippor....... grillen tändes och dom starka kom.....
 det var dags att titta på gp..... halva gänget fattades......men som liten tröst så hade vi spelat på segraren....så det blev lite klirr i våran gemensamma kassa.....
idag tog jag en tur till loppis....och hittade lite till mina nya projekt......  när jag kom hem därifrån tog Sigge och jag ta en promenad längst med sjön....
 och naturligtvis fick kameran följa med....det var evigheter sen jag tog kort med min rätta kamera....så längesedan så att jag inte vissta var jag hade lagt den och blev lite svettig innan jag öppnade ett skåp och den låg där......lite typiskt mej.....ska nu avsluta min helg med lite mer livskvalitet......uppe i mitt leke och lyssna på en ny bok.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar