fredag 14 december 2012

nu är jag här igen......

Nu är jag här igen.......har saknat detta lite faktiskt.....det har hänt mycket sedan sist....julkänslorna har varit här och vänt.....
 började med att frosta lite äpplen.......
 trevliga damer kom och vi hade en mycket trevlig pysselkväll.......
 här är några av min alster.....en del gjorde andra varianter....dom gick igenom censuren riktigt....
 har naturligtvis pysslat mycket....varit på julmarkander och sålt lite grann....
 har även städat i mitt "leke"...och hittade materialet jag skulle göra julkorten av....men tiden har inte funnits så i år blir det nog inga julkort från oss......
 fina vyer har det varit på hemvägen som vanligt......
ja det var lite vad som hänt under detta uppehåll....kommer nog tillbaka med lite bilder från promenaden rutn sjön  vi gjorde tillsammans med havsfolket....en trevlig heldag.....
men idag sitter jag nyopererad och lite värk i min fotled....har tagit bort ett par sift som satt upp i benent....dom började med att lokalbedövning för dom satt så ytligt sa dom.....dom öppnad och började gräva...djupt....men då räckte det tyckte jag och jag fick sova....det tog en timma ett hitta stiften som gömt sig bakom senor och andra nerver.....nu har jag stiften i en burk här hemma....
jag återkommer ikväll tror jag med lite mer information......
som sagt jag har saknat er.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar