fredag 14 december 2012

känsliga tittare varnas ........

har föröskt lära mej att ta vara på det man kan göra......även om man inte kan jobba....och det kan jag faktiskt inte när min fot ser ut så här.......


 ser nu hur han har grävt och letat herr doktorn.....så svullen ....men en fördel är att när väl svullnaden har lagt sig ser jag faktiskt att jag har smalben och inte lår ända ner till fötterna......
 så idag har jag varit mestadels upp i mitt "leke".....gjort ett par tavlor......
 och även dykt ner i min kasse med fina stämplar och fina figurer.....inte blev det julkort men fina kort som det ska stå lite klurriga rim på till paketerna......
men middagen stod Sigge för.....han bakade pizza.....sen blev det spel....och ikväll var det min tur att förlora.........

2 kommentarer:

  1. Kika in hos mig för lite plåster på "såren". Kram!

    SvaraRadera
  2. Åhh så skoj Erika....Tack så hemskt mycket!
    Och hälsa till domaren!

    SvaraRadera