fredag 28 december 2012

en vecka går fort......

en vecka går fort......men vi har hunnit med en hel del.....
 julklappar hör ju julen till.....men man ska även få jobba lite för dom tycker jag.....
 så när vi kom och väckte Malin som vi gjort alla julaftnar.....så blev upp och leta.....
 en ny ledtråd på varje ställe.....

 som sagt....man kan leka även om man blivit stor.....
 julmat och snaps är ju ännu en tradtition.......
 spel....lite kunskapsspel.....
 och ett spel mer i mitt tycke....men vad hjälpte det....jag hade alla pluppar kvar när dom andra gått ut....
 men vad väl gör väl det.....allt för husfriden .......
 vi drog till Stockholm i värsta ovädret.....men med en sån chaufför gick det bra......
 tog tunnebannan in till city.....

och fick sitta i värsta biblioteket.....
 jättefint tycker jag....tog dessa i smyg....vill ju inte visa allför mycket att man är turist....men det syns väl ändå....
 fina NK-huset glittrade fint.....
 och Fridays har blivit ännu en tradition när vi är i Stockholm.....men den ska vi nog bytas ut tror jag...
 idag var det dags att vända hemmåt igen.....

svider lite i hjärtat.....men så är det......Tack gumman för denna vecka <3

1 kommentar:

  1. Stockholm är underbart! Jag får en sån längtan dit när du skriver om det. NK, Kungsan, alla parkerna, Syster Lycklig... Åh! Nyårskramar från mig!

    SvaraRadera