onsdag 19 december 2012

julpyssel......

nu när jag är hemma med min svullna fotled.......och ska sitta med foten i högläge....så blir det att jag har datorn i knät.....det har nu blivit att jag letar runt bland bloggar och försöker hitta lite ider och inspiration......en ide som jag fastnade för speciellt har jag gjort idag.....
 jag köpte några polkagriskäppar igår.....
 lade dom på ett bakplåtspapper och in i ugnen.....och precis när dom ska börja smälta så tog jag ut dom .....
 och pressade ihop dom så det blev ett hjärta som höll ihop.....blev nöjd....tyckte jag kunde det där nu så jag satte in en till plåt med fler hjärtan på.....och naturligtvis glömde jag den plåten så dom vart inget fina.....typiskt mej och min lilla hjärna som blir mer och mer förvirrad......
 men dessa två fyllde jag med choklad som jag hade kvar sen jag gjorde dom andra godsakerna till jul.....ska köpa fler käppar och göra fler hjärtan.....men då ska jag sätta mej på en stol framför ugnen och ha koll.......
 sen kom MammaMia och hämtade mej.....vi tog en sväng till våran fina blomsteraffär här i byn.... www.floraverkstan.se  .....köpte bland annat lite blommor som jag ska placera ut lite här och där.....
hade även bakat ett par rulltårtor till MammaMia....skoj när det uppskattas.....och jag uppskattar dej  också mycket MammaMia <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar