torsdag 20 december 2012

julklappar......

tror att jag äntligen är klar med att slå in julklapparna.......
 och jag har samma problem varje år......tar för mycket papper.....får klippa bort en remsa.....klipper naturligtvis för mycket.....och jag får börja om......
 men den viktigaste klappen är inslagen nu i alla fall.....den tradionella klappen-med-allt-som-inte-behövs-men-som-mamma-tycker-är-fina.......
 så nu ligger alla i fina högar...och så dom som jag har slagit in men inte skrivit rim till än....har stenkoll på vilket paket som är vilket och vet vad som är i dom.....än så länge....men får nog ta och skriva rimmen ikväll för i morogon har jag nog noll koll.....
 börjar tröttna på min fotled.....är en vecka sen idag sen jag opererade mej....
men den är fortfarande mycket svullen.....inte roligt alls......förrut hade jag lår ända ner till fötterna....nu för tiden har jag lår ända ut till tårna.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar