fredag 21 december 2012

i väntans tider......

hämtade upp Sigge på jobbet....och vi åkte till Vetlanda för att handla det sista....som så många andra märkte vi.....jag trodde att jag slagit in alla paket....men ack så fel....blev ett par till och även nägra stycken till pakektleken på juldagen.....
när vi kom hem tog vi in granen...
 för första gången på över tjugo år har vi nu en riktig gran....och det doftar ljuvligt.....vi tackar tomtarna på Kaptensgården för det......
 så nu går vi här hemma och fnölar och väntar på att den bästa ska komma hem.....arrangerade ihop denna bricka med lite smått och gott på.....
 gamla formar av olika slag....frostade äpplen och lite granris.....
en doftande hyacint och ljus i olika format......
tyvärr är jag inte mycket för julmusik....en låt högst går väl an.....men jag har hittat en ny storfavorit som går om och om igen hela dagarn.....
här kommer......höj ljudet rejält och njut.....
http://youtu.be/go7gpx2PXpE    jag har inte gjort filmen och har inte sett den heller....men blunda och njut......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar