söndag 18 november 2012

Söta Susie.......

en lördag helt i min smak.....
 trevligt sällskap och julloppis....inte en utan många......
 en god räkmacka för att orken så hålla.....
 fler loppisar ....och även lite andra affärer......
vi tillbringade även kvällen tillsammans med ännu mera god mat.......som sagt en perfekt lördag....
 idag har lite fönster putsats och en snabbtur till skogen hanns med också.....
 har även plockat fram lite av fynden som gjordes i går....denna hade jag innan men  tyvärr fattas locket på Majas merjeri.....men igår hittade jag även denna snygging.....
 Söta Susie i hennes syltbod....och locket fanns också......
visst är dom charmiga..........

2 kommentarer:

  1. Åååååå, vilken fin burk! Jag har en saltströare i samma stil. Ljuvligt fynd. Fast det borde stått Söta Therese tycker jag... Kram!

    SvaraRadera
  2. Visst är dom fina, egentligen inte alls min stil men charmiga är dom.
    Åh så gullig du är...vore något med en egen lite burk.
    Kram

    SvaraRadera