måndag 19 november 2012

bakfull och pyssel......

ikväll när jag cyklade hem var det mycket vackert vid kajen....
 


det är nästan alltid från ungefär samma plats som jag tar korten ifrån till och från jobbet....
det är bara väder årstider och mitt humör som ändras......
 efter maten blev jag lite bakfull .....och som sällskap smådansade jag till Svensktoppen.....
 resultatet blev två rulltårtor......MammaMia du vet vad som finns i frysen......
 när ångan ändå var uppe så fixade jag till några alster till mitt knallande som är den 1:e december i Vena och 2:a december här hemma i Virserum......
och i min ensamhet och pysslande hade jag Heidi Andersson från Ensamheten som sällskap...rekommenderas att lyssna på.....jag är en periodare när det gäller att lyssna på radion.....men så mycket bra det finns att välja på......

1 kommentar: