onsdag 14 november 2012

plötsligt händer det......

för några veckor sen när jag gick igenom en låda här hemma....så hittade jag ett gäng med trisslotter med lite småvinster på.....
jag tog med dom till Växjö och skulle lösa in dom där.....men fick beskedet att tiden hade gått ut för att kunna lösa in vinsterna....typiskt.....
men jag stoppade ner dom i ett kuvert och skickade dom till Svenska spel och skrev att jag missat att lösa in vinsterna och undrade om jag kunde få nya på detta vis....och dom fick gärna plocka någon ur vinsthögen......lyckas det så lyckas det.....
 och det lyckades.....i måndags låg det ett brev från Svenska spel i brevlådan.....och i låg en liten hälsning och nya lotter för samma summa som dom lotterna jag skickade till dom.....bra va....det enda som gick lite fel.....
var att dom missade den där raden där jag skrev att dom skulle plocka lotterna  ur vinsthögen.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar