måndag 5 november 2012

lång dag.....

idag cyklade jag till fösta stället 05.50.....och cyklade hem från tredje stället 17.45...så det har varit en lång dag.....
vet inte om det beror på herr Chron eller att jag jobbar hårt kroppsligt som har gjort att jag har gått ner drygt 8 kilo..... det jag vet säkert är att det inte beror på ......
att jag har motionerat.....det är ju lika med livsfara......men min kondis har blivit mycket bättre....
i morgon ska jag åka till fabror doktorn med min fot.....
men hinner med både loppis och en snabbfika hos en vän som jag inte träffat på länge....men för många år sedan umgicks vi daligen......ska bli mycket trevligt.....

3 kommentarer:

  1. Kolla om du hittar ett förstoringsglas på loppiset. Bi kan behöva det så vi ser dig. Du försvinner snart.

    SvaraRadera
  2. Eller hur....tyvärr syns det inte att några kilon försvunnit....men det känns;)
    Är det Elliot som talar eller??

    SvaraRadera
  3. Det syns säkert, men du ser det inte själv. Akta dig för att gå ner för mycket bara! Det är lätt att bli fartblind - det hände mig en gång. Nu när jag ser bilder från den tiden kan jag se hur smal jag var. Det såg jag inte då.

    Chron är elak. Var rädd om dig. Kramar!

    SvaraRadera