onsdag 7 november 2012

bildbevis.....

det har varit lugnt med "tecken" som jag brukar se....
men på senare tid har dom  börjat komma igen....
 i snön låg ett fint hjärta.....
 och när jag skalade potatis så dök det upp ännu ett.....
men idag har jag bildbevis på vad som finns runt omkring.....
 ser ni min ängle med röd och fin aura omkring sig....mitt på bilden.....
och här är hon till höger i kanten.......så härligt att hon är med........det .är kanske förklaringen att .mycket har hänt idag.....så nu håller vi tummarna.... och snart är det ju fredag.....längtar......

3 kommentarer:

  1. Du är för goooooooooooooo...härliga tecken..vill oxå ha en ängel med mig skulle behöva det...;)

    SvaraRadera
  2. Tror nog du också har en ängel vid din sida....men vem är du??

    SvaraRadera
  3. Änglar finns! Jag har också en skyddsängel och vårdar henne ömt! Kram!

    SvaraRadera