tisdag 27 augusti 2013

träningspass.......

 igår när vi kom till gymmet var det redan 2 killar där......inget konstigt med det egentligen.....men när jag satt på cyklen och började bli varm sa en av killarna......"du borde ändra din kost, det luktar gin och tonic när du svettas" ...... jag höll på att ramla av cyklen.....blev så chockad.....
 att jag gick för att dricka lite vatten ifrån våra vattenflaskor......det stod två likadana flaskor på hyllan...men vi kom ju sist så jag tänkte att det är väl den som står längst fram......jag skulle precis ta en klunk....då sa den andra killen....."den där är min, jag lämnar dopningsprov iden"....... ok, nu var jag nära att kräkas lite.....men tackade för att han varande mej......
 när vi tränat färdigt och skulle gå .....sa den första killen....."du damen, det är inte lönt. Du kan lämna tillbaka träningskortet"..... då vände jag på mej och sa....."du lillpokjen, jag är tjock och du är ful, men jag kan banta.....sen gick Sigge och jag därifrån......
eller hur.....klart jag  bara skojar med er......visst var vi och tränade.....visst var det två killar där.....men dom var inte otrevlig.....,,och dom där skämten hörde jag på radion strax innan vi åkte iväg.......

2 kommentarer:

  1. Hahaha, jag gick på det först! Du är ju för skön. Stor söndagskram till dig! Jag ska också träna idag - crosstrainer och gym. Heja oss!

    SvaraRadera