onsdag 21 augusti 2013

precis vad jag hehövde......

åkte till ett av mina favoritställen........
 när middagsstöket var över.......
 och där blir man inte besviken.....dom jag beställt hade kommit plus att jag hittade en bonus....ibland har jag inget att lyssna på .....och nu massor.....men det passar ju när allvaret har börjat igen.....
efter det så blev det ett besök på ett ställe som jag hoppas.......
 ska bli ett nytt favoritställe.....men kände inte alls för att styrketräna.....så denna blev min kompis.....
 det blev 1 mil.....kändes dom både uppförsbacke och motvind.....men känns bra efteråt.....
 i tisdagsmorse var det så här fint på sjön när jag cyklade till mitt första ställe....en fördel att vara tidigt uppe......eftermiddagen var planerad med trevligt sällskap......
 Maj och Gösta....mamma och Pelle......
 umgicks jag med när vi fixat kroppkakorna och dom låg och puttrade på spisen....sen var man i matkoma resten av den kvällen.......
ikväll var jag inte alls på humör ....trött och och i knät.....men ett litet pling i telefonen......
 och det ändrades till det bättre......det var en inbjudan till lingonskogen......
jag fyllde på med blåa bär och hjälpte till lite med dom röda......presic vad jag behövde.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar