söndag 25 augusti 2013

inget planerat......

denna helg hade vi inget planerat.....vi skulle ingenstans och inga besök var planerade.....så när vi hade varit och gjort våra inköp till helgen så......
 satte vi oss under parasollen och läste och lyssnade lite......men jag har en förmåga att somna om jag bara sitter och lyssnar....så efter att ha vilat ögonen en stund och Sigge stod vid grillen.....
gjorde jag två saker samtidigt.....rensade svamp och lyssna på Zlatan.....en fördel med att lyssna på böcker......
 även om man inte planerat något så finns det ju alltid en tanke vad vi skulle göra....och en tanke som jag hade  var picknick på lördagen....så när kycklingsalladen var gjord packade vi en kylbag .........
 och gav oss ut på äventyr......
 och hamnade här igen....ett nygammalt favoritställe......synd att det var för kallt för att bada....
 men salladen var god och utsikten var härlig......
 det blev lite pokerspel på hemvägen....så det var mörkt när vi cyklade hem igen......
 efter lite fönsterputs och annat fnöl idag.....så gjorde jag färdigt dessa loppisfynd.....har målat ramarna vita.....
och idag har jag satt in kort i dom ........ en lugn och skön helg......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar