onsdag 31 juli 2013

packad och klar......

ett av mina bästa fynd på loppis är nog detta.....
 vet inte vad det kallas....men är som en bricka med två våningar som man kan bära med sig lite smidigt med mycket saker på...... hade en bild i huvudet hur det skulle se ut....
 är inne i en period där jag jag gillar rosa och rosor och vitt.....så därför målade jag den vit och med hjälp av en ljuv tapet som jag limmade fast på skivorna......
 och här är resultatet.....kanske kan ha den brevid min fåtölj och ha lite pyssel på den.....
 eller så tar jag med den på markanden och försöker sälja den.....får se hur det blir......
fyndade även denna ljuskrona som nu är omgjord......men den är nerpackad så den får ni se om ni kommer på besök på marknaden......
 här är sakerna som ska med till marknaden.......
gott och blandat.....gammalt som blivit nytt.....och nytt......ska faktiskt bli spännande att se om jag blir av med något......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar