fredag 19 juli 2013

önskar er alla en härlig sommar......

har inte haft semester eller ledigt mer än max fyra dagar i sträck på några år.....men nu....
 så nu är det färdigttrampat till alla mina ställen på tre veckor.....nästan.....jobbar i badhuset på torsdagarna.....men det räknas ju knappt......när jag parkerat cyklen kända jag att Inspirera satt på pakethållaren....så hon fick följa med in.....
 och vi försökte komma i form........
 på lite olika sätt.....så här geggigt kan det vara till en början.....
 men resultatet blir änglalikt......
 Sigge hade varit framme och hjälpt mej.......storleken har ju ingen betydelse sägs det........
 inte färgen heller.....man jag föredrar nog vit......slutresultatet kommer senare.....
 och mer pyssel bara ligger och väntar på att bli ompysslade.......och jag hoppas att .......
Malin väntar här hemma här igen när jag kommer hem ikväll.....för nu ska jag packa och ge mej ut på lite skogsäventyr ......önskar er alla en härlig sommar.....

1 kommentar:

  1. Inspirationen kommer när man minst anar det. Själv gör jag ingenting just nu, förutom att vi packat och flyttat. Jag tror att det räckte och blev över för mig att få en sambo med hundratusen flyttlådor. Pyssel så att det räcker, haha!

    Ha en riktigt fin semester! Kram!

    SvaraRadera