lördag 27 juli 2013

www.virserum.se/2013/program

nu är det nära..... www.virserum.se/2013/program  årets höjdpunkt här i byn.....och i år är jag knalle.....så i morse när Sigge åkte och golfade så tog jag med mej Mark.....
på övervåningen .......och satte på honom i ett hörn.....och där satt han hela dagen och läste ur sin egen bok...."Hjärtat får inga rynkor"....fick den boken i present för några år sedan men det har aldrig blivit av att jag läst den....så jag blev glad när jag hittade på biblioteket som ljudbok.....och jag rekommenderar den varmt....man fick sig många funderare och just att det är Mark själv som läser gör det hela ännu bättre......så medan jag fick örongodis......
 så fick dessa sig en makeover.......



 har blivit lite tomt på "lagret".....men nu finns det lite nytt......och även lite nyttnytt......

är på gång.....men det fattas lite detaljer....så jag återkommer när jag fått dom helt färdiga.....och glöm inte....."Hjärtat får ings rynkor".......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar