tisdag 7 maj 2013

från början till slut......

i lördags målade jag ju dessa stakar......
 och nu är dom klara och ihopsatta....
 här är en variant.....olika höjd och modell på ljusstakarna.....som sitter fast på brickorna....

 ett gipshjärta som ligger löst på.......
 en annan modell.....även denna ljusstake sitter fast....

 kanske en morgonfika i sängen.....
godis eller något annat fint kan man lägga runt denna ljusstake.......ja det var några av modellerna jag har gjort.......ni vet var jag finns om ni är intresserade att köpa.....

4 kommentarer:

  1. Åh vad fina! Hade jag inte redan haft en stor bricka med ljusstakar på så hade jag köpt en direk! Kram Gisela

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack....har haft din bricka i tanken hela tiden....köpte själv en till jul...men nu kan jag ha många! Kram

      Radera