fredag 24 maj 2013

silverbröllop.....

denna vecka har varit upp och ner....i söndags firade vi ju att vi varit ihop i 35 år....
 vi hade även varit förlovade i 29 år.....i tisdags friade vi ännu mera....
 Sivlerbröllop.....25 år .....stiligt par....
 och naturligtvis var Mia med redan då......
 och tyvärr var det nog här Sigge problem med knät började......han ser lite ansträngde ut.....
 och detta fina halsaband fick jag av honom......då blev jag glad i hjärtat.....vi kommer att fira lite extra när hela lilla familjen är samlad....och det är snart.....
 på onsdagen var det inte lika roligt....min mage rasade......

 men i torsdags var det lite bättre....så efter jobbet planterade jag dom sista plantorna......
 och gjorde kryddskyltar som var beställda....hittade några trähjärtan och dom blev rikgtigt bra tycker jag....ska nog göra några till mej själv också tror jag......
 slutade torsdagen med livskvalite och vardagslyx......tänk så lite kan göra så mycket....så härligt att umgås  skratta och tjata......
nu åkte Sigge och spelade golf....och mej går det ingen nöd på som ni ser.....antingen blir det mycket gjort....eller ingenting....ni får säkert reda på det i nästa inlägg......Trevlig helg alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar