söndag 3 mars 2013

Gustav Vasa......

förra veckan blev det att jobba några kvällar ......
 på detta fina badhus och även lite annat extra....sammanlagt blev det 50 timmar denna vecka....då var det extra gott att det.....
 grillade var färdigt och potatisgratängen stod i ugnen när jag kom hem på fredagskvällen.......
 lördagen började bra med loppis med den blivande bruden.....som vanligt blev det lite i en kasse....det bästa var att bruden hittade vad hon ville ha också......efter det blev det.....
 www.dackestupet.com kanonbacke och kanonväder......
framåt kvällningen blev vi hämtade av färjan och åkte till öa.....god mat och dryck och trevligt sällskap......
 på nattpromenaden hem trodde jag att jag fått med mej Gustav Vasa med mej hem.....när jag tittade på våran skugga....ser ut som en långhårig herre med en nertryggt hatt på sej till höger.....
men som tur var hade jag inte tagit fel.....det var bara Sigge som hade på sej luvan .....
 idag har Vasaloppet varit en stor del av våran tillvaro.....men har även varit i mitt leke och målat.... några ramat .....har även börjat på en ny ide....bilder på det kommer lite snenare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar