måndag 25 mars 2013

änglar.......

i lördags satte vi oss i bilen mycket tidigt.....och för att hålla chauffören sällskap så.....
 pysslade jag lite....rita och klippa kan man ju göra överallt....passade på att skriva en liten inköpslista också......
 det blev även ett par båtturer också......
 på hemvägen blev det mera rita och klippa.....men nu smakade jag av det stod på inköpslistan.....
 igår njöt vi ännu en dag av en perfekt skidbacke och fint väder.......
 måndagen strålade så fint....och det bästa är att min lilla ängel syns på bilderna.....klicka på bilderna så blir dom större......


 här är ännu en ängel i mitt liv.....rensning och iordninplockning forsätter....och hittar mycket roligt....
 försöker även på lite ordning i mitt "leke".....
 men har kommit på återigen att jag har allt för mycket saker.....men lite bättre ordning blev det bland mina papper.....
 hittade även en bild när jag var en liten ängel........
och nu försöker jag vara en ängel så mycket jag kan......och vill......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar