torsdag 7 mars 2013

inte riktigt hundra......

som ett brev på posten..........fått svart på vitt att jag inte är riktigt hundra....
 många har ju alltid sagt att jag är lite konstig......och nu är det konstaterat.....har också alltid fått lära mej att man ska läsa mellan raderna.....men som det står i det här brevet så läser jag mellan orden istället.....och hoppar över det mellersta.......
 kan inte förstå att man kan använda orden "lätt" och "överviktig" i samma mening.....men jag tror jag är lite ordblind när jag läser det här.....
 är ju ledig mitt på dagen på torsdagarna.....och idag har jag målat.....igen....men idag har jag faktiskt använt mina ramar till mitt eget hem......kan ju inte bli mycket bättre än så här.....men.....
det blev ju inte sämre med en liten äldre vit ram runt denna underbara.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar