tisdag 5 mars 2013

härliga solen.....

härliga solen ......är verkligen efterlängtad......snön töar bort och försvinner....men innan den gjorde det ....så såg det ut som vi hade en fyrvägskorsning på baksidan....
 och vem som varit där och trampat kunde till och med jag spåra......
 där jag står och tar kortet är råddjurens stig....tvärs över kullen ......... den andra stigen är våran väg till grisen och veboa....
 har varit hemma ett par timmar mitt på dagen några dagar.....då har det blivit lite tid till pyssel....naturlitgvis.....
 öva lite på kalligrafi.....inte helt lätt......
 och även virkat.....om du vill ha ett virkat överkast är det bara att höra av sig......jag virkar på beställning.....även annat än överkast......
kvällen ikväll avslutade med kurs......

2 kommentarer:

  1. Så jättesnyggt skrivet! Jag vet hur svårt det är men av mig får du högsta betyg! Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack snälla du....
    Nej det är verkligen inte lätt, och vissa stilar passar mej inte alls.
    Men som du skrev förrut....öva öva och åter öva. Kramar

    SvaraRadera