lördag 16 februari 2013

man får ju offra sig ibland.....

blev glad i hjärtat igår när det låg ett kort bland posten .....det finaste man kan få......
 och blommorna fick jag av Sigge på alla hjärtans dag.....han fick en chokladask av mej....men eftersom han inte äter godis (kom jag på först efteråt) .....så fick jag offra mej och äta upp den ....det är väl ett kärleksbevis också tycker jag......
idag har jag bakat lite....kan inte förstå att det blir mer och mer kaksmet över i bunken varje gång....men åter igen får jag offra mej....det går ju inte att slänga något.....
 letade fram ett tårtpapper att ha på kakfatet.....tycker egentligen att det är lite tantvarning över det....men nu tycker jag det bara är fint.....vad kan det bero på......
 om man tittar riktigt noga så ser man ju fina rosknoppar.....ska kolla om det inte finns i andra färger också.....
och här är restultatet....blev helt ok ....fast det fattades lite smet.....mjölar kakformen med kokos i stället för ströbröd....kanongott.....
 nu ska väskan packas.....blir hämtade klockan 1.....vet inte vart vi ska .....men vi ska på oss termobyxor och varma skor när dom kommer.....sen ska vi ha med oss ett byta till nästa ställe då ska vi ha lite ledigare kläder men ändå varma.....och till sist ska vi ha med oss lite vanliga kläder typ jeans.....så skoj sånt här är....det är Sigges 50-årspresent från våra härliga vänner..... och jag får väl offra mej och följa med.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar