måndag 25 februari 2013

det är allvar nu......

mera frisk luft i helgen.....

 och korvgrillning hör ju också till......
 var ute och åkte i mörskaste Småland.....helt ensam......
 men hade fint sällskap hem.......natulrigtvis har jag även hunnit med leket också.....
 fyndade denna enorma ljusstake för lite sen......
 och så här är den nu......maffig......eller vad tycks.....
nu börjar det också närma sig en säsong då vi är ett gäng på åtta stycken som träffas och tittar på gp:t i speedway....vi har även röstat på varsin vinnare och satsat lite pengar......men nu tycker jag det ska bli lite mer allvar.....det är inte bara att sitta och äta och dricka gott och ha trevligt.....nä nu står det även lite prestige på spel......
jag har gjort ett vandrignspris till vårat sällskap som jag döpt till "Släpskon"......så nu mina Släpskor....vet ni vad som gäller.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar