söndag 1 december 2013

roliga veckan......

en vecka full med roligheter......
 syjuntan var här.....så det blev årets första paketlek.....och som vanligt Maj och Gösta..... glada skratt och sång......
 jobbade extra i badhuset på fredagen.....men när jag kom hem framåt kvällning var bordet dukat och trevligt besök hade anlänt.....efter mat och dryck åkte nötterna fram........
 igår firade vi mamma som fyllde år.....började med lite shopping i Vetlanda....och avslutade med kortspel.....Maj och Gösta hittade hit också.....
 i dag har jag varit knalle i Horseryd......och hittat en ny favorit......
trevlig var Micke.....men favoriten är lammisterbanden som han grillade.....gårdens egna....jättegoda....ska vi ha på vårat julbord i år......
men det bästa av allt och jag tror att jag har blivit lite bönhörd.....är att jag fått nytt jobb.....ett vikaritat på halvtid fram till sommaren.....ska ha hand om och planera pysselgrupper......kan inte bli bättre.....kan knappt förstå att det är sant......jag är verkligen glad i hjärtat......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar