torsdag 31 oktober 2013

på egen hand......

i rosa bandets anda var det dags för mej idag att.......
 åka på mammografi.....en passande dag för jag slutade jobba vid 08.00 .....så jag packade bilen med lite smått och gott.....många ärenden skulle göras och några besök skulle göras.....
 ett stopp när man är i Oskarshamn är ju naturligtvis Liljeholmens ljusfabrik.....många fina ljus finns det.......blev även några loppisar naturligtvis....och ni som tror att jag går dit för min egen skull.....
 har helt fel som ni ser på kortet........ idag har jag varit på 2 helt nya ställen.....och vilka ställen sen....
 här är några av mina alster......
 ljuvligt.....
 mera ljvuligt......
 men dagens bästa fynd är nog ändå dessa böcker....."Kvinnorna på Stensvik" av Elsi Rydsjö.... vilka härliga böcker....näst efter Stadsböckerna av Per-Anders Fogelström är nog dessa dom bästa jag läst...... det blev fler fynd....men dom ska jag fixa till innan ni får se dom....
 men dessa kan ni få se......
 det börjar bli lite på lagret igen.....
 med lite smått och gott......har varit en bra dag i min ensamhet.....med många fynd och några julklappar......
sitter nu och provsmakar mitt härliga Änglapink som jag gjorde igår.....den ska egentligen stå och dra ett par dagar till.....men tycker den smakar lika bra som vanligt......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar