torsdag 3 oktober 2013

in i dimman......

dimmigt när jag cyklar iväg på morgonen.....
 men som jag sagt tidigare så gillar jag dimman.....
 och så fint med månen var det när jag kom till mitt första ställe i måndagsmorse......
 så här vackert vart vid mitt tredje ställe....smög undan ett par minuter när jag såg hur fint dimman låg över sjön som var spegelblank och solen som strålade.......



 och det gnistrade i spindels nät......sådana här dagar bordet det vara förbjudet att vara inomhus.....
 så här fint var det igår mellan första och andra stället.......


 och när jag cyklade till mitt tredje ställe......
 så kom dessa och skrattade åt mej och hoppades att jag hade mat med mej......
tänk vilken fin cykelväg jag har till mina jobb.......men det var ju inte första gången ni såg den.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar