onsdag 16 oktober 2013

Inspirera är här......

Sigge drog till Norge med jobbet.....och vad passade bättre när.......
 ett efterlängtat paket kom samma dag.......
 ljuva saker.....
 och lite nya ideer.....så när Sigge stängde dörren passade Inspirera på att smita in.....
 så äntligen är jag igång igen......i sällskap med någon ung änka som har hund har jag suttit i mitt leke ett par kvällar......
 stora ramar......
 krussidulliga ramar......dessa och några till är nu på tork och ska fixas till när dom torkat.....
 passade även på att göra några presenter klara som legat halvfärdiga......
 när man köper ramar på loppisar och lite andra ställe är det roligt med dom gamla korten som sitter i....tänk så många livsöden det finns på detta kort....synd att det inte står något på baksidan.....så ni som ramar in kort eller något annat.....skriv gärna några rader på baksidan om vem det är ....vilket år mm.....det kommer en dag när kortet bara är ett kort......
 mellan målandet och torktiden .....sitter jag och bläddrar bland gamla gamla böcker.....letar och söker.....så det har inte gått någon nöd på mej i min ensamhet.......ikväll kommer han hem.....
vi fick ett trevligt kort på posten idag......äntligen ska detta ske ......som vi har flyttat och ändrat.....men snart är det dags för en favorit i repris.....ännu en trevlig helg att se fram emot.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar