tisdag 10 september 2013

stora projekt på gång......

i lördags var det dags igen......
 bordet var bokat.....så det var bara att plocka upp min alster och hålla tummarna.....
 och här stod jag......men jag var inte ensam om att sälja min saker......


 det var naturligtvis fler knallar......men inte så många......
 en konstnär var även där.....man fick även försöka sig på att måla en tavla om man ville......marknaden var inte så stor men rätt mycket folk....och lite nya kontakter knöts.......
 när jag kom hem värmade jag fötterna i solen.....och laddade för kvällens bravader.......
 som vi tillbringa på bästa sätt........
 men nu har vi mycket större projekt på gång.....så nu gäller det att bli av med lite saker här hemma....
ingen som vill beställa en  stooor tavla  eller bara en fin  ram.....


har några på lager.....finns fler om ni är intresserade......bara att höra av sej....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar