fredag 6 september 2013

höstmarknad i Stenberga i morgon......

i måndags på mitt första ställe fick jag syn på denna lapp på anslagstavlan.......
 och jag ringde på eftermiddan om det fanns plats....och det fanns det och jag så välkommen....en mycket trevlig människa jag pratade med....men dom är nog så dom som bor i Stenberga..... opps.... det kom visst med lite smygreklam samtidigt ser jag (det kommer en faktura nästa vecka Fredick så du vet om du läser det här) men vad han säljer kom inte fram direkt......
 men det var bara hem och som tur var var redan Inspirera hemma och hade förberätt lite.....

 det blev några nya tavlor.....här är två exemplar.....
 det hade lite kvar sedan marknaden här i byn.....så jag kolla igeom det och packade ner det igen....
 så här ser programmet ut för i morgon i Stenberga.....verkar vara en trevlig liten marknad.....
 nu har jag burit ner allt och även packat bilen......blir några lådor fast det inte är så himla mycket....men det är skrymmande saker det mesta......
 en av mina gamal fina resväskor är med mej.....perfekt att bära i och ännu mera perfekt att plocka upp och ha på bordet och visa mina saker i......
det kanske inte kommer att se ut så här i morogon....men några saker är kvar som syns på bilden är med till Stenberga......hoppas på samma härlig väder i allafall......Vi kanske syns......

1 kommentar:

  1. Jag gillar verkligen den stilen på text du använder på dina alster! Så snyggt med swirls som slingrar sig! Önskar att den fanns som typsnitt i Word!

    Kram!

    SvaraRadera