fredag 24 januari 2014

loppis hastigt och lustigt......

var på loppis lite hastigt och lustigt i onsdags.....tur i otur känns det som.....och som vanligt hittade jag lite av varje.....
några saker får ni se senare......och en del saker behöver lite vit färg......
 men dagens favoriter bevhöver jag inte göra någonting alls åt.....
 bara hämta ett ljus och häpp så är det klart.....vilka ljuvliga manschetter......
 dessa fina med rosor på........
 och ramar med andra blommor ....behöver däremot ett litet lyft.....
 och här är dom vita och fina.......
ljusstakarna är lättplacerade och passar var som .......
 och i dom fina ramarna passade ju detta stiliga par.....
kort tar jag ju överallt och ingenstans....men jag är väldigt dålig på att framkalla kort.....så till den andra ramen blev det en nödlösning.....fick dessa ljuva pappersnäsdukar av min syster i julklapp....med dessa nänns man ju inte använda till att snyta sig i...........
 så jag klippte ut till ramen....och titta det blev så fint.....får vara så tills jag hittar ett kort jag kan sätta i.......
här är dom nya ramarna som verkar trivas ihop med dom andra två jag har gjort tidigare...... fortsättning följer.....när dom andra sakerna är klara.....

1 kommentar: