söndag 2 februari 2014

nya alster......

nu börjar några av mina loppisfynd bli klara.....
 denna portfölj fastnade jag för....men den behövde ett litet lyft.....
 både ut- och invändigt......
 målade den vit..... tänkte skriva en text på .....men vet inte riktigt vad jag ska skriva.....
 och invändigt limmade jag fast några fina tapetbitar......så snart är denna klar.....
 blev glad när jag såg denna bricka.....för förra gången tittade jag bara på den och ångrade mej när jag var på hemväg.....men nu är den här.....
 målade den vit.....
 och ett par fina ljusstakar på ......
 så är den verkligen kanonfin när det speglar sej .....och det ger dubbelt sken.....
 kan ha den både som dekoration men naturligtvis även som bricka..... är du intresserad av något av dessa saker eller något annat som jag gjort.....så får du jättegärna höra av dej......
nu är det nya projekt som ligger och väntar på att bli färdiga.....

1 kommentar:

  1. Du gör så många fina saker. Men man kan ju inte behålla allt själv. Samma här - både sånt jag bakar och pyssel jag gör måste få nya ägare. Annars blir det knas. Kram!

    SvaraRadera