torsdag 27 juni 2013

slutresultat.......

jag sitter ju mycke i mitt leke kanske ni tycker.....och åker runt på loppisar och handlar.....och här kommer det lite färdiga alster......
 och här kommer några förslag på vad man kan göra och dekorera brickorna med.....
 ljusstakarna är fastsatte på brickorna så det ska bli lättare att bära och få med sej allt.....



 samma ljusbricka i olika stilar.....bara smaken och kanske årstiden som avgör.....
 en strörre ljusbricka.....
 en maffig hög ljusstake som man även kan servera saker på.....
 eller bara låta stå framme.....
 ett kakfat i trä.....
som även den  är fin att bara ha ståendes någonstans.......(kanske syns att jag är förtjust i rosa och rosor).....
 en tavla med härlig ram.....
 "ett leende kan öppna ett hjärta snabbare än en nyckel kan öppna en dörr"
så har jag stora "tomma" ramar som du kan rama in något fint kort....eller sätta upp denna och en massa andra mindra kort inom ramen......ja det finns många mjöligheter att använda sakerna till....och nu kommer jag att vara knalle på Virserums markand....så om är intresserad av mina saker så kanske vi ses där.....om du inte har hört av dej innan.....men glöm aldrig.....

2 kommentarer:

  1. Jag vet vem som är väderfull
    Jag köper den
    CL

    SvaraRadera
  2. Den är din CL....tar med den nästa gång vi!
    Ha det gott!! Kram

    SvaraRadera