söndag 2 juni 2013

helg igen....

ifredags invigde vi groggverandan med lite 51-årskalas....
 nu så har vi tagit fram och smörjt möbler och golv....så nu är den färdig för i år.....
efter lite loppis och annat smått och gott på dagen på lördagen.....så förberedde vi oss för.....
 lite folk som skulle komma.....efter lite mat och dryck....så blev det ......
 dryck och GP en trappa upp......
 vi firade med kaffe och kaka efter att 3 av oss hade spelat på segraren....hejja hejja....
idag åkte Sigge till sitt stora intresse.....
 och jag tog mej tid att sätta mej och släktforska lite i rusket....men efter ett par trevliga telefonsamtal....började solen skina....och jag gick ut ....och tog tag i en nygammal plantering....jag var visst inte färdig men plantorna....
 ett armeringsjärn och lite krukor.....
 och lite plantor som hänger .....förr hade jag fler växter men i år fyllde jag med kurkor....tror det blir fint när det vuxit till sej.....
 har även gjort denna pigtittare färdig idag.....
 vit och en lite fin tapetbit i lådan.....
så här blev den färdig.....om du vill att den ska bli din....så vet var den finns......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar