tisdag 29 januari 2013

mina drömmats stad.....

har gjort det sista på två likadana tavlor som ska hämtas nästa vecka.....
 dom har jag gjort i småtrevligt sällskap med två damer som har gjort dundermedel......
 för att hjälpa herrar som har problem.....rekommenderas om du vill ha något lättläst eller lättlyssnat och inte behöver fundera så mycket.....men nu har jag varit och hämtat en storfavorit....
 Stadsböckerna av Per Anders Fogelström.....har läst dom många många gånger......men behöver friska upp mitt minne ....för i sommar ska hela familjen gå en guidad stadspromenad efter dessa böcker....så Malin och Sigge....ge böckerna en chans........men bland det bästa är att det är Helge Skoog som läser....och han kan verkligen läsa och berätta.....
 så jag kommer att tillbringa många timmar i mitt leke bara för att sitta och njuta i sällskap med Henning och Helge....så nu har en av mina pärmar kommit fram för att hitta något roligt att klippa och klistra med under tiden.....
hittade  detta fina kort i helgen när jag städa  lite i mitt "leke".....det kommer flera gamla kort i ett annat inlägg....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar