onsdag 13 juli 2011

Avskräckt....

Såg lite på "Lyxfällan" ikväll och blev verkligen avskräkt....En kvinna hade varir arbetslös i drygt ett år och bara sökt två jobb...När hennes gubbe kom hem fick han göra allt hushållsarbete....hon satt vid datorn minst 8 timmar om dagen...Hallå....Om ni märker såna tendenser så måste ni knacka på.....
Men lite nytta har jag gjort idag ialla fall...Börajde ju med att måla räcket på övervåningen (nu ska det bara målas en gång till)....Sen har jag städat och bäddat rent i Malins rum ...som nästa vecka kommer att gå under namnet Gästrum....då vi får besök av goa göteborgare...Trevligt.
Jag har även städat i mitt "leke"..... så nu är det så fint som det kan med alla saker som finns där....Men inga halvfärdiga projekt...utan bara färdiga och såna som måste mogna lite till innan jag börjar med dom....
Jag har även bakat en Drömrulltårta...för i morgon kommer det två damer ...och vi ska ut på Loppisturne...kan inte bli bättre....på min inköpslista står det två saker: 1. Kokplatta  2. Svarta trasmattor Vi får väl se vad man kommer hem med....det är ju det som är tjusningen med loppis....det brukar alltid finns saker som man inte visste att man behöver....



Avslutar med några bilder jag tog när S och jag var ute och cyklade i måndagskväll....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar